آغاز فروش نهال مثمر و غیر مثمر ریشه لخت از نهالستان زیتون 1403 - 1402| 2556 925 0990

سوالات متداول خرید کالا از فروشگاه دیتاکالا

روش‌های ارسال2018-09-18T21:53:24+04:30

روش‌های ارسال کالا 

در فروشگاه اینترنتی دیتاکالا

سرعت خرید را لمس کنید

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پر ازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

دیتاکالا با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است.

در حال حاضر طرح تحویل اکسپرس در شهرهای زیر فعال شده است، اما به زودی شهرهای دیگر ایران را هم پوشش می‌دهد.

اصفهان:

سفارش‌ها در شهر اصفهان مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده خواهد شد.

همچنین امکان تحویل سفارش در همه روزهای هفته وجود دارد و سفارش‌‌‌‌ها در شهر اصفهان رایگان ارسال می‌شوند.

نکات:

– در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی دیتاکالا، پیش از این ماموران توزیع سفارش با هدف تسهیل فرایند خرید و همراهی بیش‌تر با مشتریان، تعداد زیادی از سفارش‌ها را درب واحد تحویل می‌دادند، اما درحال حاضر محل تحویل سفارش به درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تغییر پیدا کرده است. دلیل اتخاذ این تصمیم به دریافت شکایات متعدد از مدیران ساختمان‌ها، برخی محدودیت‌های موجود و اجتناب از مواردی که ورود به ساختمان‌ها می‌تواند ایجاد کند، مربوط می‌شود. از جمله‌ی این موارد می‌توان به قوانین محدوده‌های شخصی و خصوصی، فضاهای مشترک آپارتمان‌ها و ورود به برخی مجتمع‌های مسکونی، اماکن تجاری، فرهنگی یا دولتی، اشاره کرد.

پیک موتوری فروشگاه اینترنتی دیتاکالا daitakala.ir

 – تحویل رایگان به تمام نقاط ایران بجز شهر اصفهان فقط شامل سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از ۳۵۰ هزار تومان می‌شود. ولی هزینه ارسال سفارش‌ها برای همه نقاط شهر اصفهان رایگان می باشد. 

– اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل؛ نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر  مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

–  به خریداران کفش توصیه می‌شود برای تست سایز از دقایقی که هنگام تحویل گرفتن کالا در اختیار دارند، استفاده کنند.

– لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.

– برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری  کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده، در اولین فرصت از طریق تلفن  ۳۲۳۴۱۲۹۶- ۰۳۱ ، یا ارسال ایمیل از طریق صفحه “تماس با ما” این موارد را به خدمات پس از فروش دیتاکالا اطلاع دهید.

– باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر  این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

– سفارش‌ کالاهایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از ده میلیون ریال ( ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان ) است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

پست پیشتاز فروشگاه اینترنتی دیتاکالا daitakala.ir

پست پیشتاز برای سفارش‌های خارج از شهرهای تحت پوشش سرویس تحویل اکسپرس در نظر گرفته شده است. در صورت درخواست مشتری سفارش‌های با آدرس تحویل در این شهرها نیز می‌‏توانند با پست پیشتاز ارسال شوند.

پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری است.

برخی از کالاها در فروش‌های ویژه و طرح‌های تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند، در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر می‌رسد.

پست سفارشی فروشگاه اینترنتی دیتاکالا daitakala.ir

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

http://itemtracking.post.ir

سامانه محاسبه نرخ مرسولات پستی 

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران 

http://parcelprice.post.ir

پست سفارشی فروشگاه اینترنتی دیتاکالا daitakala.ir

شرایط ارسال لوازم سنگین یا حجیم :

لوازم سنگین و کالاهای حجیم یا بزرگ، به صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا) ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است که لوازم حجیم یا بزرگ، در اصفهان و حومه توسط تیم توزیع دیتاکالا و به طور رایگان ارسال می‌شوند.

– ارسال این نوع کالاها، به جز اصفهان، در شهرهایی که تحت پوشش تحویل یک روزه دیتاکالا هستند، مشمول هزینه ارسال است و به صورت پس کرایه ( پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) انجام می‌شود.

– لازم است چنین سفارش‌هایی، پیش از ارسال، از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

– اگر ارسال سفارش مشمول هزینه باشد (سفارش‌های با مبلغ زیر ۲۵۰ هزار تومان در روش تحویل اکسپرس یا سفارش‌های که از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال می‌شوند) هزینه ارسال در فاکتور درج می‌شود و دریافت هرگونه مبلغ اضافی هنگام تحویل کالا تخلف محسوب می‌شود. در صورت مشاهده چنین مواردی لطفاً مراتب را جهت پیگیری از طریق ایمیل info@daitakala.ir به دیتاکالا اطلاع دهید.

اگر درباره دفترها و هزینه باربری نیاز به اطلاعات بیشتر دارید، به بخش روش ارسال باربری در ادامه همین صفحه مراجعه کنید.

 لطفا به موارد زیر دقت داشته باشید:

  • باربری برای لوازم سنگین یا بزرگ،حجیم و ایستاده  است و کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد.
  • باربری تنها مسوول تحویل سفارش است و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند، تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد. در غیر  این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
  • روش باربریتنها ویژه کالاهای بزرگ است و در صورت انتخاب برای سایر کالاها، روش ارسال تغییر پیدا خواهد کرد و  دست‌کم ۱ روز تحویل سفارش را به تعویق خواهد انداخت.پست تیباکس فروشگاه اینترنتی دیتاکالا daitakala.ir

مرسولات برای شهرهای نزدیک تا ۲۴ ساعت، شهرهای دور ۴۸ ساعت و شهرهای خیلی دور تا ۷۲ ساعت توسط باربری ارسال خواهند شد. دفترها ی باربری به این شرح است:

شهرهای تحت پوشش (و شهرهای نزدیک به آنها):

آبادان – آبدانان – آبیک – آباده – آزادشهر – آستارا – آستانه (اراک) – آستانه اشرفیه – آشخانه ( بجنورد) – آقاجاری – آق قلا – آمل – ابهر – ابرکوه – اراک – اردکان – اردبیل – ازنا  – ارسنجان – اسالم – اسدآباد – الیگودرز – اندیمشک –  املش – اهرم – اهواز – ارومیه – امیدیه –  ادیمی (زابل) – اسلام‌آباد غرب – اسفراین – اشنویه – اصفهان و حومه – اقلید – ایرانشهر – ایذه – ایلام – ایوان‌غرب – بابلسر – بابل – باغملک – بانه – برازجان – بروجرد – بروجن – بجنورد – بم – بناب – بندر امام‌خمینی (سربندر) – بندر انزلی – بندرترکمن – بندرعباس – بوانات (سوریان) – بوشهر – بوکان – بهشهر – بیرجند – بیجار – بهبهان – پاسارگاد – پاوه – پره‌سر – پلدختر – پیرانشهر – تاکستان – تالش  – تربت حیدریه – تبریز – تنکابن  – تویسرکان – حمیدیه – جغتای – جلفا – جم – جوانرود – جوین – جویبار – جهرم – جیرفت – چابهار‌‌‌ – چالدران – چالوس – خاش – خرم آباد – خرم بید(دهبید) – خرمدره – خدابنده (قیدار) – خرمشهر – خمین – خمینی شهر – خنداب (اراک) – خوانسار – خورموج – خوی – داراب – دامغان – دزفول – دشت مرغاب – دورود – دلیجان  – دهدشت – دره شهر – دیواندره – رامسر  – رامشیر – رامهرمز – رشت – رفسنجان –  روانسر – رودسر – رومشکان – زابل و زهک – زاهدان – زنجان – ساری – ساوه – سبزوار – سراب – سراوان  – سرپل ذهاب – سردشت – سروستان – سعادت شهر – سقز – سلطانیه – سلماس – سمنان – سنقرکلیایی – سنندج – سوسنگرد – سیرجان – سیوند – شادگان  – شازند – شاهرود – شاهین شهر – شوش  – شوشتر – شهرضا – شهرکرد – شیراز – شیروان – صائین قلعه – صحنه – صفاشهر/سروستان – صومعه سرا – عسلویه – (منطقه ویژه انرژی پارس) – علی‌آباد کتول – فامنین – فسا – فرمهین (اراک) – فریدونکنار – فلاورجان – فولادشهر و ذوب آهن –  فومن – قادرآباد (سعادت شهر) – قائم شهر – قائن – قشم – قروه – قزوین – قصرشیرین – قم – قوچان – کازرون – کاشان – کاشمر – کامیاران – کردکوی – کرمان  – کرمانشاه – کلاچای – کمیجان (اراک) – کنگاور – کنگان – کهنوج – کوهدشت – کیش – گالیکش – گچساران – گرگان – گلپایگان – گناباد  – گنبدکاووس – گیلان غرب – لار – لالجین – لاهیجان  – لردگان – لنگرود – لوشان – لیسار – ماکو –  ماهشهر – مبارکه – محلات – محمودآباد – مراغه – مرند – مرودشت – مریوان – مسجد سلیمان – مشهد – ملایر – ملکان – منجیل – مهاباد – مهاجران (اراک) – مهران – میاندوآب – میانکوه – میانه – میبد – مینودشت  – میلاجرد (اراک) – نجف آباد – نراق – نظرآباد – نقاب – نقده – نکا – نوشهر – نور – نورآباد لرستان – نهاوند – نهبندان – نیشابور – هادی شهر – هامون – هرسین – هشت‌پر – هشتگرد – هفتکل – همدان – هندیجان – هویزه – هیرمند – هیدج – یاسوج – یزد.

 

چگونه پایین ترین قیمت را تضمین می کنید؟2018-09-18T21:38:37+04:30

تضمین بهترین قیمت

از آنجایی که محصولات فروشگاه دیتاکالا بطور مستقیم توسط تولید کنندگان صنایع دستی تهیه می شود و اکثر این هنرمندان جزو مشاغل خانگی هستند مبنا در نرخ گذاری محصولات، قیمت حداقلی می باشد.

لذا دیتاکالا خوشحال می شود با مقایسه قیمت ها با فروشگاه های دیگر موجب خرسندی و اطمینان خاطر شما را فراهم آورد.

ما تضمین می‌کنیم محصولات عرضه شده در دیتاکالا با گارانتی اصل، بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی در سراسر کشور است. اگر پس از خرید از دیتاکالا، متوجه شدید فروشگاهی همان کالا را با شرایط یکسان و قیمتی پایین‌تر ارائه می‌دهد، می‌توانید درخواست استفاده از «تضمین بهترین قیمت» را ارسال و در صورت تایید، اختلاف قیمت آن را به طور کامل از ما دریافت کنید.

لازم به ذکر است، از آنجا که برخی از کالاها اثر هنری محسوب می‌شوند و منحصر به فرد  هستند، مشمول این طرح نمی‌شوند.

چه شرایطی دارد؟

برای ارائه درخواست تضمین بهترین قیمت باید شرایط زیر وجود داشته باشد:

  1. مدل یکسان: محصولات باید از نظر ویژگی‌های فنی، رنگ، امکانات و قابلیت‌ها یکسان باشند.
  2. کالای اصل: از آنجایی که همه کالاهای موجود در دیتاکالا اصل هستند، درخواست کالاهای غیر اصل رد خواهد شد.
  3. گارانتی اصل و یکسان : کالاهای مورد مقایسه باید گارانتی و خدمات پس از فروش اصل و یکسان داشته باشند، زیرا نوع و کیفیت خدمات گارانتی‌های مختلف بر قیمت آنها نیز تاثیر می‌گذارد.
  4. لوازم جانبی اصلی در بسته‌بندی کارخانه: دیتاکالا همه لوازم و قطعات همراه کالا که از طرف شرکت سازنده ارائه می‌شود را بدون تغییر یا کم و کاستی به مشتری تحویل می‌دهد. بنابراین محصولاتی که در سایر فروشگاه‌ها ارائه می‌شوند، در صورتی امکان مقایسه خواهند داشت که لوازم جانبی و قطعات اصل و با کیفیت به همراه داشته باشند.
  5. یکسانی شرایط برای کالاهایی که دارای تاریخ تولید یا انقضا هستند، شامل تاریخ مصرف نیز می‌شود.
  6. کالا برای فروش موجود باشد: کالا باید در زمان ارائه درخواست به دیتاکالا، در سایت یا فروشگاه موردنظر برای فروش موجود و قابل خریداری باشد.
  7. از آنجا که هدف این طرح اطمینان مشتری از خرید با بهترین قیمت است، اگر در قیمت دیتاکالا به دلیل خرید از جشنواره های فروش یا  استفاده از ووچر  تخفیف اعمال شده باشد، ملاک مقایسه، قیمت نهایی و تمام شده ای است که مشتری پرداخت می کند.
  8. با توجه به لزوم یکسان بودن شرایط مقایسه، اگر لحاظ کردن مواردی مانند هزینه حمل و نقل یا مالیات بر ارزش افزوده، قیمت اولیه اعلام شده توسط فروشنده یا فروشگاه اینترنتی مورد مقایسه را تغییر دهد، ملاک مقایسه قیمت دیتاکالا، مبلغ نهایی پرداخت شده توسط خریدار خواهد بود.

چگونه درخواست بفرستید؟

مدارک زیر را همراه کد سفارش خود، به آدرس ایمیل kala@daitakala.ir  ارسال کنید:

  1. پیش‌فاکتور فروشگاه به صورت عکس یا فایل اسکن شده؛ پیش فاکتور باید:

– شامل نام فروشگاه، اطلاعات تماس، آدرس و مهر فروشگاه، نام خریدار، تاریخ و مدت اعتبار پیش فاکتور، اطلاعات محصول و نام گارانتی مربوط به آن باشد.

– تا ۲۴ ساعت بعد از زمان ارسال ایمیل توسط مشتری، کالا در آن فروشگاه موجود و قابل خریداری باشد.

– صرفا برای همان محصول به صورت تکی باشد.

  1. در فروشگاه‌های اینترنتی، کافیست آدرس فروشگاه اینترنتی و لینک مستقیم صفحه کالای مورد مقایسه به آدرس ایمیل ذکر شده ارسال شود. بدیهی است که اگر به وب سایت‌های مرجع مقایسه قیمت، لینک داده شود، ایمیل ارسالی قابل بررسی نخواهد بود.

چه زمانی درخواست بفرستید؟

درخواست مشتری باید حداکثر تا ۴۸ ساعت بعد از فاکتور شدن سفارش، ارسال شود.

بررسی ثبت درخواست تا حداکثر ۳ روز کاری انجام می‌شود.

پس از ارسال استعلام و در صورت تایید قیمت پایین‌تر، اضافه مبلغ پرداخت شده را به حساب شخص واریز می‌کنیم.

سوالی دارید؟

با شماره تلفن : ۰۳۱۳۲۳۴۱۲۹۶  (خدمات پس از فروش) تماس بگیرید.

قوانین

در صورت مشاهده تخلف یا تلاش برای سوءاستفاده از این طرح، حق عدم پذیرش آن درخواست برای دیتاکالا محفوظ است.

دیتاکالا می‌تواند در هر زمان به تشخیص خود شرایط تضمین بهترین قیمت را تغییر داده یا ارائه آن را متوقف کند.

 

آیا اصالت کالا و اصلی بودن گارانتی کالا را تضمین می کنید؟2018-09-18T20:20:12+04:30

دیتاکالا؛ فقط کالای اصلی

از آنجایی که بخش عمده از محصولات دیتاکالا را صنایع دستی و هنری تشکیل میدهند،  بالطبع با دست های هنرمند هموطنان عزیزمان ساخته شده اند و ازاینرو بالاصاله، اصل تلقی میشوند. و فروشگاه دیتاکالا حسن سلامت کالا و معیوب نبودن آن را تایید و تضمین می نماید.

همچنین دیتاکالا اصالت همۀ کالاهای شرکتی (داخلی و خارجی ) را تضمین و همۀ آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند. از آنجا که دیتاکالا برای تامین کالاهای ارائه شده در وب سایت، تنها با شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که کالای دارای هولوگرام و برچسب معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و از مجاری قانونی وارد کشور شده است، را از دیتاکالا خریداری می‌کنند. شرکت‌هایی که دارای شرایط لازم برای واردات رسمی نیستند و یا مجوز نمایندگی رسمی ندارند امکان واردات کالا را ندارند و فعالیت آنها غیرقانونی محسوب می‌شود. ذکر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند. برای نمونه در حال حاضر بسیاری از کالاهای موجود در بازار ایران و سایر کشورها ساخت چین هستند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که در این کشور تولید شده‌اند.

دیتاکالا؛ فقط گارانتی اصلی

شرکت هایی که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان وارد کنندگان قانونی در کشور فعالیت می کنند و اسامی آنها در سایت این وزارتخانه ذکر شده، باید گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه کنند. بنابراین گارانتی اینگونه شرکت ها، گارانتی معتبر محسوب می شود. به این ترتیب مشتریانی که گارانتی‌های بی نام و نشان آنها را سردرگم کرده است، می‌توانند گارانتی‌های معتبر را از نامعتبر شناسایی کنند. تمامی محصولات ارائه شده در وب سایت دیتاکالا توسط نمایندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی شده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند. لازم به ذکر است کلیه کالاهای مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار و عدم استفاده از مهلت ۷ روز ضمانت بازگشت، در صورتی که با هرگونه ایراد و اشکال اعم از نرم افزاری و سخت افزاری و سایر موارد مواجه شوند، بررسی مساله در حوزه صلاحیت شرکت گارانتی کننده مربوط است و دیتاکالا هیچگونه مسئولیتی نسبت به مشکلات مزبور نخواهد داشت. بنابراین کلیه کالاهایی که در دیتاکالا عرضه می‌شوند اصلی هستند و به هیچ عنوان کالای کار کرده و یا غیر اصلی در سایت دیتاکالا به فروش نمی‌رسد. از این رو است که دیتاکالا اصل بودن همه محصولات موجود در وب سایت را تضمین می‌کند.

روش‌های پرداخت در دیتاکالا چگونه است؟2018-09-18T20:01:21+04:30

روش‌های پرداخت

۱- پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

همگی کاربران دیتاکالا می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی آرین پال(معتبرترین درگاه پرداخت آنلاین کلیه بانک های عضو شبکه شتاب) در سایت دیتاکالا، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

همچنین درگاه پرداخت آنلاین آرین پال با ارسال کد پرداخت وجه، امکان پرداخت سریع از طریق کد ussd  را هم برای شما فراهم می نماید.

پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود.

توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

 ۲- پرداخت در محل تحویل کالا

برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت آن پرداخت کنند، دیتاکالا این امکان را نیز فراهم آورده است که در صورتی که آدرس تحویل سفارش آن ها، اصفهان یا یکی از شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس دیتاکالا باشد، هزینه را هنگام تحویل گرفتن سفارش، به یکی از روش‌های زیر پرداخت کنند.

لازم به ذکر است، سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از ۵۰۰,۰۰۰ تومان است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

 ۳- پرداخت کارت به کارت

کاربرانی که امکان پرداخت اینترنتی از طریق Gateway دیتاکالا را ندارند می‌توانند وجه سفارش خود را به شماره کارت‌های قید شده در این قسمت کارت به کارت نمایند. جهت پرداخت به صورت کارت به کارت می‌توان از دستگاه های ATM (عابر بانک) و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده کرد. با این حال پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سایت دیتاکالا به علت میزان اتوماسیون بالای آن آسان‌تر و سریع‌تر است و دیتاکالا پیشنهاد می‌کند که از این روش جهت پرداخت استفاده کنید.

شماره حساب فروشگاه دیتاکالا  :

شماره حساب بانک ملی ایران : ۰۱۰۳۲۴۲۲۷۹۰۰۸   

شماره کارت بانک ملی ایران :  ۶۰۳۷۹۹۷۴۱۰۲۶۱۹۹۵ 

به نام مهدی مستاجران

رویه‌های بازگرداندن کالا چگونه است؟2018-09-19T16:41:56+04:30

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های دیتاکالا بوده است و دیتاکالا در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.

با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت دیتاکالا، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و  مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف دیتاکالا همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول ۷ روز ضمانت تعویض نیستند.

برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، دیتاکالا ۷ روز  فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

لطفاً توجه داشته باشید:

– باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر  این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

–  در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

– به دلیل ماهیت متفاوت کارت هدیه، خریداری کارت هدیه مشمول هیچ‌یک از شرایط درج شده در این صفحه نیست.

 

شرایط بازگرداندن کالا چیست؟2018-09-19T16:49:22+04:30

استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

 اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد…..

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا، به دیتاکالا اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیتاکالا بازگردانده شود.

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

Share This Story, Choose Your Platform!

About the Author:

4 Comments

  1. ناشناس ژانویه 31, 2020 در 12:26- پاسخ دادن

    ادرس محل فروش که از نزدیک رویت نمود

    • مدیر سایت فوریه 12, 2020 در 01:26- پاسخ دادن

      آدرس دفتر: اصفهان، چهارباغ عباسی،
      نرسیده به سینما سپاهان، پاساژ صفویه، طبقه اول
      آدرس گلخانه: خیابان آتشگاه، خیابان قدس، تقاطع آخر، گلسرای سرمد
      تلفن: ۰۳۱۳۲۲۲۱۳۴۱
      تلفن همراه: ۰۹۹۰۹۲۵۲۵۵۶
      باتشکر

  2. سید هانی اخوان سپتامبر 14, 2020 در 10:16- پاسخ دادن

    سلام . با احترام با توجه به اینکه نماد اعتماد رو ندارید برای کسانیکه شهرستان هستند و شناختی نسبت به شما ندارند کاشکی همون پرداخت در محل رو میذاشتید . متشکر

    • مدیر سایت سپتامبر 19, 2020 در 19:54- پاسخ دادن

      با سلام و ارادت از آنجایی که شرکت پست ارسال نهال را قبول نمی کند، از اینرو پرداخت در محل هم ممکن نیست. و از طرفی چون شرکتهای باربری و اتوبوسرانی نیز معتبر هستند، مشتریان عزیز میتوانند پس از دریافت رسید باربری و استعلام آن وجه کالا را پرداخت نمایند.
      باتشکر

ثبت ديدگاه

عنوان

Go to Top